خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

اعزام  ۴۰۰ نفر از تویسرکان به مرقد ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام  ۴۰۰ نفر زائر شهرستانی به مرقد ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ۱۲ دستگاه اتوبوس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۰۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در نشست ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سپاه ناحیه  تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: باید همه توان خود را بکار گیریم تا زائران شرکت کننده در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با سلامت و کمترین مشکل به این سفر اعزام شوند.

وی گفت: این مراسم برای شخصیتی که اسطوره دوران معاصر بوده برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای تبیین پایگاه دینی، فلسفی و عرفانی ایشان برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: هر چه در گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) انجام دهیم در واقع برای نظام و دین خود تلاش کرده‌ایم.

وی با اشاره به الگو بودن امام راحل برای جوانان در دفاع مقدس گفت: باید این الگوی همیشه زنده را به نحو احسن به جوانان و نوجوانان امروز معرفی کنیم تا جلوی کسانی که دنبال مصادره امام(ره) هستند گرفته شود.

کریمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در حقیقت منطبق با تصویری بودند که مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند که همان پیروی از اسلام ناب محمدی است، ادامه داد: همه هدف امام خمینی (ره) اسلام بود و وظیفه ما هم به عنوان سرباز ایشان، حرکت در همین مسیر است.

وی گفت: علاوه بر اعزام  ۴۰۰ نفر زائر شهرستانی به مرقد ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ۱۲ دستگاه اتوبوس مراسم‌های مختلفی در سطح شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج  با محوریت مردم و همکاری پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار